PUSAT TAHFIZ AL-KHOLIDIPUSAT TAHFIZ AL-KHOLIDI

Followers

Sunday, July 11, 2010

SALAM PERKENALAN

| Post views: counter
website-hit-counters.com
Provided by amal jariah ku
(since 28/12/2010)
.



Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah… Allah S.W.T masih memberi nyawa kepada ku hari ini… Memberi peluang untuk hamba Mu ini bertaubat dari dosa-dosa semalam… Sesungguhnya hamba Mu ini tidak terhitung dosa yang telah ku lakukan… Berilah hamba Mu ini keampunan…
Di ruangan ini aku bermula sebagai salah satu wadah untuk ku berkongsi sesuatu kepada diri ku, suami ku, anak-anak ku( Alif, Adlina, Aqila & Arif ), keluarga ku dan sesiapa sahaja yang terbaca ruangan ini, agar sama-sama mendapat manfaat dan diredhai Allah S.W.T.
Sedikit coretan apa yang ku rasa… Kadang kala aku tahu aku berdosa dan sebagai hamba Mu tidak terlepas dari sentiasa berdosa… Ku memohon keampunan dari Mu Ya Allah… Ku ingin menjalani kehidupan di atas Jalan Mu Ya Allah… Mencari Redha Mu Ya Allah… Cuba untuk mengenal diri ku dan cuba untuk MENGENAL DIRI MU… Melakukan amal-amalan yang baik untuk sehari dua itu mudah dilakukan tetapi… untuk ISTIQAMAH itu yang ku rasa sukar…
Aku ingin memperelokkan amalan ku… tetapi kadang-kadang aku tewas dengan bisikan syaitan atau nafsu ku … Ya Allah ampuni daku… Berilah aku kekuatan untuk bermujahadah di Jalan Mu… Aku masih mencari-cari ketenangan hati yang sejati dari Mu Ya Allah… Bimbinglah daku dengan Hidayah Mu, Petunjuk Mu… Jauhilah aku dari jalan yang sesat atau menjadi orang yang tertipu dengan tipu daya syaitan dan pengikutnya… Amiiin…
Wassalam...
ROSNIZA JUSOH (rose-lie)

No comments: